Berhenti merokok dengan Vivix Shaklee

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Semoga kita terlindung dari melakukan dosa besar dan sentiasa membaikki diri.

Ayah saya berumur 67 tahun. Masih sihat dan aktif berkebun. Saya masih ingat, syarat utama untuk menjadi menantunya, jangan merokok. Alhamdulillah, semua menantu lelaki ayah tidak merokok. Di rumah kami, terdapat hiasan cross-stich yang berbunyi "ditegah merokok". Begitulah antinya keluarga kami dengan rokok dan perokok. Sejak kecil, kami diterap untuk benci pada rokok. Alhamdulillah, adik adik lelaki saya tidak merokok, walaupun zaman remaja mereka sangat mencabar.

Saya tidak faham dengan keperluan merokok. Bagi saya, merokok membuang duit. Membazir. Dan mengundang pelbagai penyakit.


Seiring usia dan pergaulan, saya mula cuba untuk memahami isi hati perokok. Mengapa mereka sukar berhenti. Walaupun harga rokok melonjak naik, walaupun keperluan rumah lain perlu dibereskan, perokok tetap dengan rokoknya.

Mereka didedahkan dengan rokok sejak dari dalam kandungan. Bapa yang merokok. Ibu yang mengandung menyedut asap rokok. Kanak kanak yang membesar dengan sedutan asap roko bapa dan abang. Rokok sudah sebati dalam DNA mereka. Nicotine (sebatian aktif dala rokok sudah tertanam dalam DNA mereka.

Perlu azam yang kuat untuk berhenti merokok. Perlu semangat dari orang yang tersayang. Perlu bantuan dari pakar. Perlu Doa pada Allah semoga diberi kekuatan untuk berhenti.

Selain itu, Shaklee boleh membantu perokok menghilangkan ketagihan merokok dengan mengambil tonik ajaibnya, Vivix. Vivix, yang mengimpak 4 mekanisma sel, mampu membantu perokok kembali hidup sihat tanpa rokok! Pengambilan Vivix akan membantu sistem deria rasa perokok kembali murni- as if de-nicotinization. Sehingga merokok tidak lagi terasa nikmat, tetapi menjadi pahit di tekak dan lidah.

Mari kita lihat satu testimonial tentang Vivix dan perokok tegar.


Alhamdullilah, testimoni perokok yang  berjaya dengan Vivix.


Cara pemakanan Vivix bagi perokok adalah  1 sudu besar atau lebih. Dan kesan pengambilannya hanya boleh dirasai dengan 3 botol Vivix.

Jika anda mempunyai orang yang tersayang yang merupakan perokok tegar, hadiahkan Vivix padanya. Apalah bandingan kesihatan dengan harganya..

Wahai perokok, anda sebenarnya meletakkan diri sangat hampir dengan kanser. Ubahlah cara hidup anda. Berhentilah merokok. Anda mampu mengubahnya. Hubungi saya untuk keterangan lanjut mengenai Vivix dan rokok. Pasukan kami sedia membantu anda. (Tahukah anda dengan membeli 2 botol Vivix anda automatik layak menjadi ahli berdaftar shaklee seumur hidup.)




Comments

Popular posts from this blog

18 Manfaat Krim Herbal Blend Shaklee

Cara merawat chicken pox / cacar air bayi

Cod Liver Oil Vs Fish Oil ? Mana satu menjadi pilihan?