Anak pintar dengan Set Brilliant Shaklee



Assalamualaikum dan salam sejahtera. Pagi pagi ni, sambil buat entry, pandang anak yang sedang nyenyak tidur, rasa bahagia. Anak merupakan rezeki yang tak ternilai. Ibu dan bapa mana yang tak gembira dengan anak yang cerdas dan cergas, bonus kalau dapat anak pintar dan cerdik. Usaha nak dapat anak pintar, cerdas dan cergas dengan Set Brilliant Shaklee.



Set ni terdiri 5 supplemen yang superb iaitu :




Omega Guard --- merupakan minyak ikan dengan kandungan omega 3 DHA dari sumber terbaik tanpa kandungan logam berat. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran. Pelajar yang sering migraine juga bagus mengambil Omega Guard. EPA dan DHA dalam minyak ikan Omega Guard dapat membantu mengurangkan tekanan dan kebimbangan terutamanya semasa musim peperiksaan.

Lecithin --- Lecithin membantu meningkatkan daya ingatan dan meringankan stress dengan kandungan choline yang terdapat di dalamnya.

Cinch Tea --- Kaya dengan taurine yang mampu meningkatkan prestasi minda.

Energizing Soy Protein --- membekalkan tenaga, membaikki memori dan membaikki sel yang rosak.

Ostematrix --- membantu para pelajar mendapatkan tidur yang berkualiti. Ostematrix merupakan kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapan adalah 99%.

Jika anak anda kurang fokus, kurang tumpuan, kurang daya ingatan, dan tenaga semasa belajar, mungkit set Brilliant Shaklee ini sesuai untuk anak anda. Hubungi saya di 


Comments

Popular posts from this blog

18 Manfaat Krim Herbal Blend Shaklee

Cara merawat chicken pox / cacar air bayi

Cod Liver Oil Vs Fish Oil ? Mana satu menjadi pilihan?