Set slimming shaklee untuk kurus dengan cepat dan sihat

Set slimming shaklee untuk kurus dengan cepat dan sihat:





Gemuk tidak semestinya sakit, kurus tidak semestinya sihat. Tetapi mengapa semakin ramai yang ingin kurus. Di sini saya senaraikan faedah n kebaikan kurus:

1. beribadat dengan lebih selesa dan tenang.
2. melakukan kerja rumah/pejabat dengan cergas tanpa termengah mengah
3. senang pilih saiz baju, kasut, etc etc
4. biasanya (tak semestinya ya, hehe) suami suka bila kita kurus
5. menjadi lebih berkeyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai
6. orang kurus (yang sihat) sukar mendapat penyakit berbanding mereka yang berbadan besar.
7. Ibu yang kurus lebih mudah menguruskan anak anak terutamanya yang sedang membesar.

Jika BMI badan anda melebihi had, saya sedia membantu anda dengan set slimming shaklee. Anda tak perlu risau bila makan shaklee, kerana shaklee merupakan supplemen makanan yang natural, produknya menjalani pelbagai kajian dan kaji selidik dan juga enviromental friendly.

SET SLIMMING SHAKLEE:

Basic set : alfalfa + lecithin
Extra set : Basic + Vitalea+ ESP or Cinch
Premium : Extra + Cinch tea + B-complex






Kebaikan produk shaklee untuk slimming:

 Alfalfa : mengurangkan toksin (kebanyakan produk menguruskan badan menekankan aspek ini terlebih dahulu). Melawan alahan,memperbaikki masalah saluran penghadaman, menyingkirkan lemak dan kolesterol, melegakan rasa kebas dan sakit sendi. Alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.

Lecithin : Memecahkan lemak dan  mengurangkan berat badan serta menurunkan paras kolesterol. Mengatasi sembelit kerana dapat melembutkan najis.

Vitalea : Mengandungi 28 junis vitamin dan mineral lengkap dengan zat besi untuk kesihatan yang optimum. Menyokong jangka hayat hati (penting untuk sesiapa yang mengambil set slimming), usus dan mata. Membekalkan tenaga, meningkatkan kekuatan tulang, dan sistem imunisasi. Memberi perlindungan terhadap radikal bebas.

ESP : Protein bukan GMO yang lengkap dengan semua asid amino perlu (yang tidak dapat dihasilkan oleh badan manusia). Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal, menggalakkan kesihatan jantung dan pemberi tenaga (makan ESP mengenyangkan jadi kadar pengambilan makanan berkurang- membantu anda untuk lebih slim). Bonus pengambilan ESP sambil menguruskan badan adalah menggalakkan kesihatan kulit, rambut dan kuku, menjadikan kulit berseri dan anjal serta memulihkan pigmentasi.

Cinch : Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa mengurangkan berat badan. Kandungan serat yang tinggi dan nilai glisemik yang rendah.Minuman pengurusan berat badan yang berkesan.

Cinch Tea : Memberi tenaga semulajadi, ditambah dengan taurina yang dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Pilihan terbaik untuk menggantikan snek gula dan kopi.

B-complex : Membekalkan tenaga, melawan tekanan (stress), mencegah anemia dan menggalakkan kesihatan jantung.


Ada testimonial ke ? Dah terbukti ke set ni berkesan? Ada... Di bawah ni buktinya :






Untuk sebarang pertanyaan berkenaan set yg best ni, bolehlah hubungi saya ye.Saya akan guide cara makan dari awal hingga akhir.







Comments

Popular posts from this blog

18 Manfaat Krim Herbal Blend Shaklee

Cara merawat chicken pox / cacar air bayi

Cod Liver Oil Vs Fish Oil ? Mana satu menjadi pilihan?