LANGKAH BERMULA

(This entry originated in wordpress-my other blog yang akan didelete sebentar sahaja lagi ;-). So, just ignore anthing odd about this entry hehe)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sepatutnya, entri ni patut ditulis sebagai langkah awal dlm pembinaan blog saya, tapi kerana over excited semalam nak berkongsi tentang kebaikkan supplemen, maka, ia jadi entri kedua, hehe.


Sebenarnya, saya takde niat langsung nak buat blog ni pada mulanya. Sebab saya ingat nak berkongsi rasa tentang shaklee di page Fb sahaja, tapi setelah menghadam (chewah, menghadam konon) slide master salwa tentang kepentingan blogging, maka saya ambil langkah segera buat blog baru guna wordpress yang satu bende pun saya tak tau. Saya perlu merangkak untuk maju ke depan dan menjadi orang yang berjaya dalam bidang yang saya baru (sangat sangat) ceburi ni.


Saya berharap pertolongan Allah akan bersama dengan saya, untuk sama sama berkongsi dengan semua tentang shaklee dan kebaikkannya. Tipulah kalau saya kata saya join shaklee semata mata untuk manfaat kesihatan, Tanpa memikirkan income yang akan saya perolehi kalau saya betul betul serius dalam bidang yang sangat berpotensi ni.
never-give-up
Apapun, biar masa yang menentukannya. Saya telah memualakan langkah. Bak kata orang yang tersayang " kalau tak mulakan langkah sekarang, kita takkan dapat melihat kejayaan pada masa akan datang"
Moga niat saya untuk membaiki kehidupan ke arah yang lebih sempurna akan diberkati Allah SWT.

Comments

Popular posts from this blog

18 Manfaat Krim Herbal Blend Shaklee

Cara merawat chicken pox / cacar air bayi

Cod Liver Oil Vs Fish Oil ? Mana satu menjadi pilihan?