Set Keguguran Rambut Shaklee yang jarang orang tahu









Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.


ALAMAK, tak bestnya, bila tengok cermin, botak.. Bila sikat rambut, lekat kat sikat.. huhu, sadisnya. Nak keluar rumah pun kene pakai cap je.Itu bg lelaki. 


Kalau kaum ibu pulak, selepas melahirkan rambut pun mulalah gugur, sedihnyeee.. Macam mana nak atasi masalah ni ye.. Nak buat macam mana? Dah cuba pelbagai rawatan tapi belum berjaya?

MUNGKIN, rambut dan kulit kepala anda kurang nutrien..


Baiklah, nasihat saya, sebelum buat rawatan Yun Nam hair care, atau sambil buat rawatan Yun Nam, bolehlah cuba makan vitamin / supplemen daripada shaklee. set keguguran rambut. Yang jarang orang tau, aik, Shaklee pun ada ye rawatan keguguran rambut?


Ye, ada, dan dia merawat dari dalam, dari badan ke luar, yang akan nampak hasilnya pada kulit kepala dan rambut anda. Set keguguran Rambut Shaklee yang jarang orang tahu!


So, selain rawatan fizika macaml Yun Nam hair care, ambil juga supplemen supaya badan anda cukup nutrien yang penting untuk kulit kepala dan rambut yang sihat, lebat dan bermaya.



Sebenarnya pemakanan kita sangat penting dalam usaha memulihkan penyakit macam kebota kan / keguguran rambut .





Pengambilan produk shaklee iaitu ESP (energizing soy protein), Zinc complex, omega guard, vitalea dan produk prosante hair care dapat membantu anda mengatasi masalah ini. Setiap produk membantu mengatasi masalah anda dari dalam. ke luar..


Mungkin yang baru dengan shaklee tak tau yang shaklee ada keluarkan set produk penjagaan rambut sendiri. Prosante hair care terdiri daripada:


1- Nourishing scalp treatment ~gabungan 10 vitamin, mineral dan herba untuk menyuburkan kulit kepala dan rambut


2- Revitalizing shampoo~ membersih dan memulihkan lantunan dan sinaran muda


3- Purifying shampoo~ pembersihkan secara mendalam disamping melindungi kelembapan asli


4- Lightweight conditioner~ lmemulihkan tekstur dan kekuatan dan membantu mencapai volume dan kondisi optimum


5- Replinishing conditioner~ melembap setiap helai rambut


Untuk melihat mengetahui dengan lebih lanjut rangkaian produk hebat prosante, boleh ke entry rangkaian produk prosante Shaklee. Bukan semua produk Prosante perlu anda ambil, ikut kesesuaian masalah rambut anda.



Nak harga murah 25% dari harga retail yang dipaparkan di Set Produk Shaklee? Caranya mudah, jadi lah ahli berdaftar. Apa yang anda dapat selain HARGA AHLI? Boleh baca lebih lanjut kelebihan berdaftar dengan grup kami.


Pesanan penaja :  anda beli harga ahli, tapi anda tak daftar ahli, anda yang rugi. Sebab point mata UV dapat ke SID yang jual. Yang paling tak best, bila sepatutnya anda boleh dapat bonus cash pada bulan tu, sebab beli banyak barang dan lebih 150 UV, tapi sebab anda tak tau, maka, sia sia lah cash bonus anda.  Kalau anda jenis Aiman tak kisah, takpe lah, tapi kalau anda rasa anda patut dapat UV tu sebab anda beli harga ahli, maka, u know what to do...


.

.
.
..
..
..
.
Anda teruja dan berminat nak cuba prosante? atau nak makan supplemen sahaja sebab dah ada produk luaran? atau nak kedua duanya Kalau beli semua set ni, Supplemen set keguguran rambut + RANGKAIAN produk prosante, anda dapat jadi ahli SECARA PERCUMA yang nilainya RM65... Ahli seumur hidup ye.. JOM hubungi saya untuk dapatkan khidmat nasihat.Kalau berjaya, boleh sebarkan tentang set Keguguran Rambut Shaklee yang jarang orang tau ni..







****** Sebelum mengakhiri entry, saya nak kongsi tips dari orang tua tua camne nak kurangkan keguguran rambut. Jika anda amalkan bersama produk Shaklee yang saya syorkan, tak mustahil rambut anda akan kembali sihat, bermaya, dan anda akan lebih confidence untuk berhadapan dengan orang ramai********





(courtesy to Blog Ammar)


 Pertama sekali selalulah menyapukan perahan air limau nipis untuk menghilangkan kelemumur selama 2 minggu. Kelemumur juga boleh menyebabkan keguguran rambut. Kemudiannya anda memerlukan santan untuk menyuburkan rambut. Santan perlu dilumurkan keseluruhan rambut hinggakulit kepala bagi mendapatkan hasil yang baik. Tidak perlu terburu-buru untuk membasuhnya perapkan dengan tuala untuk setengah jam. Biarkan ia berminyak dan meresap. Kemudian basuh dengan air suam. Amalkan selama sebulan. Bagi anda yang rajin selepas rawatan menyuburkan rambut gunalah daun lidah buaya untuk mendapatkan rambut yang lebih cantik lagi menawan. Caranya ambil lendir daun lidah buaya tu dan sapukan kepada rambut hingga kekulit kepala. InsyaAllah dalam masa 2 bulan rambut anda tidak akan gugur malah semakin cantik dan sihat.


Ini kerana kesan dari khasiat buah limau nipis, santan dan lidah buaya yang sememangnya sesuai dijadikan penawar bagi mereka yang mengalami keguguran dan ketidaksuburan rambut.  




Comments

Popular posts from this blog

18 Manfaat Krim Herbal Blend Shaklee

Cara merawat chicken pox / cacar air bayi

Cod Liver Oil Vs Fish Oil ? Mana satu menjadi pilihan?